woensdag 13 februari 2013

Expositie ArtTitia

Expositie ArtTitia


Afgelopen zaterdag 9 februari is mijn expositie "Past, Present, Future begonnen van mijn ArtTitia schilderijen.
Wat was ik zenuwachtig die dag. Zal er wel iemand komen, zullen ze het mooi vinden...en zo nog meer van die gedachten die door mijn hoofd gingen.
Maar gelukkig waren er heel veel mensen langs geweest en de reacties waren erg positief.
De expositie is in de Kaleidoskoop in Nieuwkoop t/m 1 maart 2013.
(zie voor meer info op mijn website www.arttitia.nl)





Deze locatie had ik als tip gekregen van een collega van mij die in Nieuwkoop woont. Een mooie locatie voor een expositie, met veel licht en ruimte. Ook de mensen die er werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor wie nog expositie ruimte zoekt. www.kaleidoskoop-nieuwkoop.nl.



Op de borrel/ opening had ik voor hapjes en drankjes gezorgd die ik bij de kantine van de Kaleidoskoop kon regelen. 































Zo ziet de ruimte eruit...





































Iedereen is welkom om mijn expositie te bezoeken. Ik hoop dat je even de moeite neemt, wie weet hangt er een schilderij waar je al zo lang naar op zoek was. Wil je graag dat ik erbij ben, stuur dan even een mail naar   titiajansen@gmail.com, ik kan aanwezig zijn op donderdag, zaterdag en zondag.

...en nu maar afwachten en hopen op kopers... ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten