donderdag 23 juni 2011

Terug van weggeweest...

Hoihoi,

Na een beetje inspiratieloos te zijn geweest, ben ik weer gaan schilderen. Experimenteren met verf en andere materialen zullen we maar zeggen. Op de manier schilderen wat ik altijd al heb gedaan bevalt me niet meer. Ik wil nieuwe technieken leren en losser schilderen. Dit ben ik aan het oefenen en uitproberen. Ik heb eerst veel op papier geexperimenteerd en geschilderd en vervolgens ben ik een oude doek van 1x1 mtr gaan gebruiken. Het eindresultaat mag er wezen, vind ik zelf. Ben er wel blij mee. Het schilderij heeft nog geen naam. 'NoName'! Eigenlijk best wel een leuke titel voor dit schilderij.' No Name'. Het schilderij is ook ontstaan uit het niets, zonder nadenken, zonder gevoel, alleen bezig zijn met het materiaal en het doek.

'No Name'
 Volgens mij krijg ik hier weer inspiratie van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten